15 November 2017

Page Berniaga di FB

korang jual apa
aku jual minyak
bukan minyak urut atau minyak dagu ya
aku jual minyak wangi....(sambil menghela nafas mcm iklan echanteur)

korang jual di mana?
buka kedai? online? underground?

aku jual di FB, ada sikit2 di IG dan ada juga live di opis
sejak meniaga ni ramai juga yang aku app
terutama selepas produk kita di review

ok ok, aku cuba sampaikan maksud yang lain
ramai add aku, aku app
walaupun aku intai rupanya dia bisnes supplement
owh bisnes perfumes juga
ok, tuh semua ok

yang jadi tak ok bila kita dijemput join page
page meniaga nasi lemak penjawat awam (ini contoh ya)
page bisnes untung rugi cikgu cekgi (ini contoh ya)

tapi dalam page tuh semuanya seller
mane buyers?

pastu nk iklan kena id la apa la

ok ok, cool down

aku sejak meniaga mmg tau page2 tuh semua buang masa
rata-rata pelanggan aku pon bukan pernah ada dari page sebegitu
jadik aku left semuanya senang cerita
cuma aku jd geram ada pulak yang rajin invite

penat nak marah..okbai

2 comments:

sarah said...

haii..semoga berjaya dalam perniagaan

Miss Brenito said...

Amin amin. Tqsm

Aku bukan nama sebenar

Francis Fraterina