20 November 2017

Muka Taik

ya ya
aku hampir terlupa aku punya semangat nak menulis semula

kau tengok orang sekeliling kau
kau nampak apa?

macam-macam ragam kan
ada yang diam
ada yang bising (tuh aku)
ada yang pendengki
ada yang bossy
ada yang talam lapis
ada yang lurus bendul ibarat garis highway PLUS
dan ada yang pelbagai lagi

tapi kat sini aku nak highlightkan sejenis sahaja
yang BOSSY

mentang-mentang dia bukan orang penting dalam discussion tersebut
dia pon buat muka taik
muka malas nak ambil tahu
muka sombong acah-acah dia tak terlibat

tapi obvious sangat muka tuh adalah muka taik
kerana pendapat dia tak diguna pakai
kerana dia tak terlibat dengan keurussetiaan
dan sebenarnya ada banyak benda pon dia tak tahu

situasi atas tuh, aku lalui....
rasa nak tapakkan muka taik tuh dengan wedges saiz 9

okbai

No comments:

Aku bukan nama sebenar

Francis Fraterina