28 November 2017

Status Whatsapp

makin hari makin ramai yang update status whataspp
sampai tak terlayan

aku pun suka juga up status whatsapp
nak-nak sejak boleh taip macam-macam kan

sehari berapa kali update status?
aku paling banyak pon lima atau enam kali
tuh kalau ada kerajinan
mungkin faktor usia agaknya
jangan 10 tahun lepas (mujur whatsapp belum ada dulu)
kalau 10 tahun lepas aku gelelng kepala

TAPI
TAPI di sini lebih menjurus kepada level berapa kali kita nak update?
bawah 10 kali update aku boleh tahan lagi kalau setakat selfie dan tulisan
cer kamu semua bayangkan, 32 update!!! pakej dgn live dia berjalan kaki
pakej dgn selfie di tempat yang sama cuma berbeza inci cara posing jer kut
pakej dengan sesi luahan perasaan panjang-panjang
pakej dengan karok sambil drive, so rakam apa jer? rakam dashboard lah

aku update juga, aku selfie juga tapi sehari dua atau tiga kali cukuplah
sampai 28 kali tuh pacitaaaaaa????

-sekian-

No comments:

Aku bukan nama sebenar

Francis Fraterina